måndag 23 juli 2007

Vips så fick jag lite inspiration...

Efter fyra arbetsdagar borde jag vara trött och slut. Men sanningen är den att jag nog har mer energi än före helgen. Det har varit så fint väder ute så jag möttes av en behaglig temperatur när jag cyklade hem idag. Fann lite inspiration ikväll när jag plockade undan lite inför morgondagens finbesök. Det är två par som kommer på middag, ska bli riktigt trevligt. Håll nu tummarna för mina bakverk, haha!:-D

Satte in två kort jag fotat själv i ramar jag köpte på IKEA under semestern.

Sedan fick pelargonerna (nog tjatat om dem snart) nya ytterkrukor och jag placerade dem i trälådan som jag hittade i farmors hönshus. För de som undrar är det äggskal i ena krukan. Jag har fått för mig att det ska gynna tillväxten:-)

Ljuset fick jag av sambon för ett tag sedan - en spontan present bara sådär:-)

2 kommentarer:

Nygammalt sa...

Vilka fina bilder, gillade framför allt den med den fina stolen och lådan med blommorna. Kanonfint!

Nya och gamla ting sa...

Nygammalt: Å tack så mycket!:-)