måndag 9 juli 2007

Varken sol eller värme i sikte


Bilder: värmeljuslyktor som står i vardagsrummet. Ljuskrona från Village.
Är det bara jag som börjar få höstkänslor? Det gråa och trista vädret med inslag av hösttemperatur hör inte hemma i början av juli. Till och med jag som önskade sämre väder precis vid hemkomsten (för att kunna fixa och dona inomhus utan att få dåligt samvete) börjar bli less nu. En semestervecka kvar och den får gärna innehålla sol och värme för att jag ska få ny energi! Ikväll har jag tänt ljus lite här och var i lägenheten. Det är så mysigt med värmeljus. Det finns inget ont som inte för något gott med sig...;-)
Igår hade bloggen 43 UNIKA besökare vilket är rekord! Det är hur roligt som helst att ni besöker mig. Jag får bara mersmak av att blogga. Tack för all inspiration ni ger mig!

3 kommentarer:

Lavendel & Romantik sa...

Tack snälla du för dom fina orden.Jag vill oxå ha sol,det är inte bra för oss nordbor med för lite sol ha en mysig kväll Kram/Majsan

Nya och gamla ting sa...

Majsan45: Varsågod:-) Precis, nu har solen legat gömd bakom molnen länge nog.

Anonym sa...

Halloj, här har du en till unik besökare :) Klickade runt och hittade hit. Du har samma väder som jag - befinner mig i Höga Kusten - regn, regn, regn... Riktigt mysigt att tända ett ljus. Tjing//Z