onsdag 4 juli 2007

Triss i S: sommar, sol och semester


Bild: fotad av min vän S
De senaste två dagarna har spenderats med bl.a. bröllopsplanering, solande och framförallt en massa trevliga samtal med min goda vän S. Jag är för närvarande i hennes föräldrars hus där vi ikväll har haft en urmysig tjejmiddag som bestod av knytkalas. Nu är sommaren som bäst, vi har haft en jättefin dag i solen och bara haft kvalitetstid med varandra. På fredag åker jag hem och då kommer även möblerna att följa med upp. Det ska bli spännande att möblera om lite i lägenheten. Där väntar även ikeasakerna på att bli uppackade. Det känns underbart att ha en semestervecka till. Ha det så bra alla därute!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina fynd du satt klorna i! ;)
Hoppas du får en fortsatt fin semester - antar att du är uppe i norr någonstans eftersom du nämner ordet sol - kom inte söderut - här bara regnar det.... !

Skrymslen och vrår sa...

Då kanske man kan komma över och titta på dina nya saker nån dag framöver!?! Ha en trevlig kväll!

Nya och gamla ting sa...

Sofia: Kul att du tycker det:-) Ja jag befinner mig i Norrland, här skiner solen och vi klagar nästan på att det är för varmt. Men till helgen ska det blir sämre väder sägs det.
Hanna: O ja, absolut. Du är välkommen! Var ett tag sedan vi sågs dessutom.

Hem och Lycka sa...

Å hjälp vad gott, jag som är hungrig också ;-)