torsdag 26 juli 2007

Drömvision hall

Bilder: privata
I väntan på massa saker skriver jag ett inlägg om mina tapeter IGEN:-) Om två veckor kommer troligen startskottet att gå för vår medium makeover här hemma. Idag får ni se bilder på tapetrullarna, de var inte det lättaste att fota men:-) Kökstapeten är fortfarande kvar i butiken.
Bild: IKEA
Jag har en del planer för hallen, skulle vilja spraya mina silvriga skomakarlampor knallröda (se lampans färg). Det kommer nog att vara en grå/vit trasmatta på golvet. På väggarna har jag inte riktigt bestämt, men en spegel bör det iallafall finnas. Sedan får våra relativt nya hallmöbler finnas kvar på deras befintliga plats. Så temat för hallen kommer att bli grå/beige/röd.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för den superba middagen i tisdags! Måste få receptet. Nu ska jag göra ett par varma mackor. Man blir så hungrig när man ser bilderna. :) Vad fina tapeter, kommer att bli jättefint. Du är ledig i helgen va. Jag med, skönt!. Har du några planer? /S

Nya och gamla ting sa...

S: Tack detsamma, det var riktigt trevligt. Varma mackor är inte dumt det heller. Sitter själv med lite oboy:-9 Ja jag är ledig ihelgen.

Skrymslen och vrår sa...

Snygga tapeter du valde, särskilt till hallen :-) Ska bli spännande att se förändringen! Kram!

Hem och Lycka sa...

Spännande med omtapetseringen! Vad smarrig den där kycklingpajen ser ut, väntar ivrigt på receptet medan magen knorrar ;-)

Nya och gamla ting sa...

Hanna: Ja precis, jag hörde din röst i huvudet när jag valde den "om jag var du skulle jag ha valt den till sovrummet";-)
Mia: Ja det är SUPERspännande verkligen. Nu är det inte länge kvar. Receptet finns utlagt nu:-9