lördag 7 juli 2007

Böcker för regniga dagar

Bild: privat
Vi har varit nyttiga idag (om man bortser från besöket på Max) och gjort bort lite ärenden. Bland annat köpte vi en trådlös router och dvd skivor. Allt för att underlätta för dagen då den nya datorn anländer. Sedan kikade jag på lite påslakanset på Hemtex (50% som alltid) men jag hittade inget jag ville ha. Stadsturen slutade med ett besök hos bokhandeln där jag köpte härliga böcker för just sådana här regniga dagar. Jag bad kassörskan om råd så hon rekommenderade böckerna av Anna Gavalda. "Nu vill jag sjunga dig milda sånger" sägs vara en mycket bra bok och omslaget tilltalar mig mycket! Kruxet är bara vilken bok jag ska börja med;-) Dagens I-landsproblem.
Uppdatering: har börjat läsa "nu vill jag sjunga dig milda sånger" och det verkar vara en mysig bok.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for tips, skal få lest noen bøker i løpet av ferien!

God sommer til deg også!

Nya och gamla ting sa...

Karna: Ja har bara läst ca fem sidor hittills, måste sätta fart. Fast har en hel vecka på mig så:-)

Anonym sa...

finfina tips! Tusen tack :D