tisdag 31 juli 2007

Bloggtorka - bloggtorka - bloggtorka

Här på bloggen lyser inte flitighetens lampa, och har så heller inte gjort på ett par veckor. Det är absolut inte på grund av att jag inte vill skriva, utan snarare att jag INTE har någonting att blogga om. Nu när det är semestertider innebär det att vi andra får arbeta desto mer. Jag är van med ett superbra schema, och får nu inte ens vara ledig två dagar på raken. Längtar till när den normala vardagen infinner sig då tid finns för avkoppling och inspiration. För jag har inte ens lust att pynta här hemma, det är en riktig varningssignal:-D

Det ska bli roligt nästa vecka, för då kommer mina föräldrar med tapetbänken och sätter tänderna i våra tapeter, hehe:-) På tal om tapeter, idag bytte jag ut de felaktiga tapeterna. Så nu kommer en bild på kökstapeten också. Lite grå/vit är den med smårutor på.
Bilder: privata

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då är det bara att vila då - min egen månadslånga semester från bloggen gjorde underverk :D

Anonym sa...

Nämen..va synd att du känner så!..men det kommer säkert! Gullig smårutig tapet, härligt att få upp den! :) kram

Nya och gamla ting sa...

Vildängel: Ja jag kanske ska ta en paus.
Signe: Jo snart kommer inspirationen, det tvivlar jag inte på. Hoppas den kommer snart bara:) Kram på dig med.