söndag 15 juli 2007

Sista semesterdagen är SLUT

Jag hoppas att jag får en god natts sömn. Har varit på helspänn hela dagen, vad gör man sin sista semesterdag? Ska man fylla den med aktiviteter eller helt enkelt slappna av och samla krafter? Ja jag vet då inte, det är min första "riktiga semester" så alla de här känslorna är nya för mig. Iallafall har dagen varit mycket trevlig. Först var vi på "födelsedagskalaset" där vi firade M och åt gott fika (som för övrigt denna semester innehållit mycket av). Sedan pysslade jag lite med scrapbooking innan min syster kom på besök. Fick två hudvårdsprodukter från henne som sen födelsedagspresent. Mycket uppskattat! Sedan pysslade jag med lite mer scrapbooking före denna bloggstund. Sov så gott!

Sedan en mycket märklig sak. Jag satt och irriterade mig över att jag inte har något bildredigeringsprogram som är att tala om. Satt och fixade till en ny bloggrubrik. Blev inte riktigt nöjd med den men publicerade den ändå. Vad ser jag nu, jo jag har skrivit "gamla & nya ting" och inte "nya & gamla ting". Ååå jag är alldeles vimsig idag, det är ju det jag säger! Nu får den gamla hänga kvar ett tag till.

Inga kommentarer: