tisdag 10 juli 2007

Vilken lycka


Bilder: privata
"Poff" sa det ifrån brevinkastet och Molly sprang direkt dit som hon alltid brukar göra. Kanske blev hon besviken när det var brev och ingen människa som kom:-) Jag hörde direkt att det var tal om lite tyngre post utifrån ljudet som uppstod när det landade på dörrmattan. Det är rätt fantastiskt vad vi människor kan urskilja ur ett endaste ljud. Sedan alla tankar som hinner passera under några hundradels sekunder - kan det vara Hem & antik tidningen? Sanna mina ord, där låg den, en av några kommande tidningar som jag fått en prenumeration på i födelsedagspresent. Tack S!<3 Dagen är räddad, att tidningar oftast kommer när man mest behöver dem. Jag har aldrig läst Hem & Antik vilket gör det hela mer intressant. Får bli en kopp te medan jag läser den.

2 kommentarer:

Nygammalt sa...

Jag har precis gått och köpt mig den tidningen i morse. Brukar ha med mig som reseläsning. Inte helt dumt att få drömma sig bort i morgonstressen!

Nya och gamla ting sa...

Nygammalt: Vilket sammanträffande!:-) Ja det är superbra att ha med sig en tidning när man reser. Avkopplande och mycket lyxigt.