söndag 22 juli 2007

"Inte ett moln så långt ögat kan nå"...

Kan tyvärr inte skriva "inte en droppe regn på flera dagar", även om jag önskar att det var så. Jag har tillbringat största delen av förmiddagen i solen, så skönt! Passade på att ta några bilder på blommor och bär som finns ute på gården. Det känns som att jag inte riktigt hunnit njuta av sånt denna sommar. Spenderar hellre min tid inomhus när det regnar och är mulet. Jag hoppas att ni också får njuta av solen idag!

Vi är i stort behov av en kontorsstol. Den brakar snart samman. Har ni något tips? Jag sitter för närvarande på en gammal trästol, som ni sett några gånger i bild. Men jag tror inte att sambon går med på utseende framför bekvämlighet:-)
Bilder: privata

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder. 18 på tisdag blir bra! Vi ses./S

Anonym sa...

Vilka vackra bilder du visar!..Jag har faktiskt haft kanonväder igår kväll och hela dan idag....hoppas och tror på en dag till med finväder..sen brakar det nog loss här med!

Nya och gamla ting sa...

Anonym: Perfekt, ni är välkomna!
Signe: Tack:-)Ja här ser vädret lovande nu på måndagsmorgon! Hoppas det håller i sig.