torsdag 19 juli 2007

Dagens inköp

Dessa saker fick komma hem i min ägo idag. Den vita pennan är verkligen jätteläcker, när man skriver med den syns ingenting men efter några sekunder träder det vita fram. Det är lite spännande att se resultatet av det man skriver!
Är så glad att jag äntligen hittade en klänning inför det stundande bröllopet. Gillar detaljen i midjan med svart tyg i sidenimitation. Den ser förstås mycket bättre ut på, men det är personligt nog att visa upp denna. Hoppas att det är godkänt att ha vit/grå/svart skala. Vad tror NI? Och vad säger DU bruden?:-)
Jag har länge grunnat över vad jag ska köpa för ugnsformar i matchande stil. Idag fann ett par jättefina på extrapris till och med, sammanlagt 175 kr för alla tre på Åhléns.

4 kommentarer:

Nygammalt sa...

Kul att du har hittat fint till bröllopet, sånt är alltid jobbigt. Härligt att få tapetsera om också, det blir sån skillnad + att det är skönt med förändringar. Ha en bra kväll!

Nya och gamla ting sa...

Nygammalt: Ja jag är mer än glad över att jag köpt den nu! Tapetseringen känns overklig, lägenheten kommer att kännas som en helt annan. Vi får väl ha inflyttningsfest igen efter det, ingen kommer att tro att det är samma lägenhet. Om det kommer att bli som jag drömmer om vill säga:-D

Tingeltangel sa...

Tack för dina fina kommentarer på min blogg. Jag är osäker på om jag tittat in på din blogg och kommenterat tidigare. Kul att läsa dina inlägg här och jag hoppas du blir nöjd med de nya tapeterna.

Anonym sa...

Va fint du skriver!..läcker penna!..Gillar skärningen på klänningen! Va skoj att gå på bröllop! :)