torsdag 19 juli 2007

Extreme makeover närmar sig


Bilder: Flügger
Herr och fru tapetserare har idag lovat att tapetsera hos oss om några veckor. Gissa om jag är lycklig!:-) Begav mig genast ut på Flüggers hemsida, vi ska troligen handla därifrån (har rabatt där). Hittade en del fina tapeter som jag kan tänka mig till hallen och sovrummet. De går antingen i vit eller grå skala. Det är jättesvårt att hitta passande tapeter till köket. Hade helst velar ha ljusa tapeter där, rent av vitt. Men hur praktiskt är det i ett kök? Tips mottages gärna, jag har tidigare visat bilder på hur det ser ut för närvarande i hallen, sovrummet och köket.

Min lilla mindmap. Har man ingen skrivare får man skissa lite själv. Bilderna syns knappt, men det är ett bevis på att det kommer att bli ljusa tapeter;-)

Inga kommentarer: