lördag 14 juli 2007

2 dagar kvar...

Bild: privat
...av semestern. Visst känns det oerhört trist, men å andra sidan känns det ändå lite skönt att få lite struktur på livet. Jag behöver arbeta lite för att uppskatta fritiden mer. Får lite lätt panik när ledigheten bildar sin egen rutin. För att inte nämna uteblivna matrutiner *host host*. Jag kan meddela att veckans meny inte serverats enligt kostcirkeln. Men det kanske bara är jag som tänker såhär knepigt, eller så är det bara ett sätt att intala mig själv att det inte ska bli alltför hemskt att börja arbeta igen? Vem vet? Idag skiner solen och jag ska till varje pris njuta av den. Förkylningen är lite bättre dessutom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo men det känns likadant här faktiskt. Jag tycker att det är skönt med lite struktur och trivs man med jobbet så:)
Ha en fin helg.
Mvh Lallis