lördag 7 juli 2007

Mini makeover del 2

Idag kommer lite fler bilder på vår mini makeover här hemma. Vi kände för att "piffa till" vår Billybokhylla. Så när vi besökte IKEA förra helgen köpte vi tre små korgar á 39 kr styck. Väl hemma fylldes de med stearinljus, en ljuslykta och min madonnaliknande staty. Det blev en liten förändring iallafall.
På IKEA köpte vi även kaktusar och tillhörande blomkrukor. Det var sambons förslag och jag tycker att de ser så söta ut där de står i vardagsrumsfönstret.
På den lilla byrån på skänken står ett snapsglas med några sommarblommor i:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det blev när alla fynd kom på plats! Den blå kommoden är verkligen min favorit...så grymt snygg! Idag har jag och E gått en långpromenad, skönt när man känner sig seg av förkylning och det gråa vädret. Ikväll blire en soft kväll med pizza och film, sköönt! Ha det gött vännen.

Nya och gamla ting sa...

Sarah: Tack för det! Jo jag är också nöjd med den, fast N är inte så förtjust i färgen dock. Men jag bestämmer ju:-) Vi har varit på stan och strosat, really nice. Blir det hemmagjord pizza tro, ni gör bäst pizza! Tror att det blir en lugn hemmakväll för oss med.