fredag 13 juli 2007

Paket från Me and my home

Idag hämtade jag ut paketet från Me and my home. Jag är jättenöjd med sakerna. Kul att få ett litet personligt meddelande med i paketet också. Tack Sofia för en trevlig butik och ett trevligt bemötande!Brevkorgen för "letters" kom till användning på en gång. Bye bye Ikeas brevställning som höll på att rasa samman. Ni får själva gissa vad som är före- och efterbilder;-)
Kedjan med clips hängde jag provisoriskt upp på tavlan med en ros på. Sofia skickade med ett litet gammaldags kort med en flicka på, jättesött verkligen! Ska bli kul att hänga upp saker i kedjan framöver.
Jag har inte riktigt bestämt var brevkorgen för "mail" ska stå alternativt hänga. Just nu rymmer den tidningar med seriefiguren Elvis och står på skrivbordet. Hur jag än fixat och donat med inlägget så är jag långt ifrån nöjd.
Det är bildredigeringsprogrammet som gör mig besviken. Jag saknar kunskap att göra fina bildcollage och programmet saknar funktioner att göra det. Photoshop vore rena rama drömprogrammet. Ha en fin fredagskväll.

2 kommentarer:

Nygammalt sa...

Vilka fina saker du har köpt, vill också ha den där kedjan! Tråkigt med din förkylning, hoppas du mår bättre nu. Drick mycket, och jag brukar dricka Khan Jang också. Tycker det funkar. Kram.

Nya och gamla ting sa...

Nygammalt: Kul att du tyckte om sakerna. Ja kedjan är en rolig detalj som går att variera i oändligaste oändlighet;-) Khan Jang använde jag mycket förr, men minns inte vilken effekt det hade. Men är mycket bättre idag. Känslan av en pansarhjälm på huvudet är borta, endast snuva och hosta kvar.