måndag 23 juli 2007

Imorgon börjar jakten på tapeter

Jag är ledig imorgon, vilket förhoppningsvis ska firas med lite tapetinköp! Jag tar med mig en god vän som för övrigt också går i tapetseringstankar, kan det bli bättre:-) Nu återstår det att räkna ut hur många rullar jag ska ha, en mindre rolig sysselsättning. Håll tummarna för mig.

För övrigt har jag nått 1000 besökare på sidan. Så otroligt roligt! Nu är inte TOTALT antal besökare i den bemärkelsen att det är 1000 besökare totalt, utan förstås ett antal som besöker bloggen flitigt. En sak ska NI veta, NI är alla UNIKA besökare för MIG. Det är mycket STORT att ha regelbundna såsom oregelbundna läsare, det uppskattas! Lämna gärna ett inlägg innan du går. <3

4 kommentarer:

Nygammalt sa...

Hoppas att det går bra med tapetinköpen.
Ja, fotohållaren kommer ju därifrån, kul att du har en likadan =) Du har bra smak ;) hi hi
Lycka till imorgon. Kram.

Nya och gamla ting sa...

Nygammalt: Ja jag hoppas det med, har besökt en färgbutik ensam för några veckor sedan men de hade ingen service alls. Det ska bli riktigt roligt att ha med sig ett smakråd.

Anonym sa...

Grattis till 1000 besökare! Jag har inte tillhört dina mest flitiga gäster de senaste veckorna pga jobb och ingen tillgång av internet. Men nu är jag äntligen inne och kikar, så kul att läsa alla inlägg man missat! Vad spännande att tapeterna ska väljas nu! Jag håller tummarna för dig och hoppas du får bättre service imorgon. Smart också att ta med ett smakråd, men sambon då? Har han inget att säga till om? ;-)Kan för övrigt berätta att helgen som spenderades i fjällen med C, D och E blev MYCKET lyckad. Hade så trevligt..:) Nu väntar veckans höjdpunkt på TV: Allsången och Morden i Midsumer! :-) Ha det gött vännen...kram. P.S Vad kul att du fått tidiningen nu. Gick den för sig att läsa? D.S

Nya och gamla ting sa...

Sarah: Kul att se dig här igen;-) Ja som du kanske förstår har jag rätt så fria händer när det gäller tapeterna, sambon tycker att våra nuvarande tapeter duger sååå bra!;-) Vad roligt att ni hade trevligt. Och vilken tur att ingen förkylning låg och lurade i knutarna, skulle bara fattas annat. Jo tidningen var riktigt bra, lite lik Allt i Hemmet och den gillar jag som du vet! Ha de gott vännen.