fredag 6 juli 2007

Hemresa

Det är molnigt ute och perfekt väder för att åka bil. Men jag kan för allt i världen inte förstå att jag önskade detta väder igår, det är ju trots allt lite trevligare med sol! I och för sig kanske jag kan påta på i lugn och ro hemma. Resan kommer att göra ett avbrott tre mil bort, för att jag och mina föräldrar inte kan hålla oss ifrån att besöka min bror med familj. Ska bli kul att se hur mycket lilla C vuxit något sedan sist. Vi har ju ett ärende, potatisplogen ska lämnas, men det är nog egentligen bara ett svepsjäl:-) Sedan fortsätter vår resa hem till mig där möblerna ska lastas av. Det blir ett kärt återseende att träffa sambon igen, mamma och pappa åker då vidare med bilen och husvagnen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för 3 underbara dagar! Vilket väder och vilken vänskap!! Helt fantastiskt kul har det varit. Vad spännande för dig att komma hem med alla fynd...jag förvätar mig bilder sedan när tingen hittat kommit på plats i lyan ;-) Kolla din mail och hör av dig sen, vad du tycker om "du vet vad". Kram på dig!

Signes Vind sa...

usch ja man ska inte önska sig regn. det är bara att bita ihop när det är varmt - regn och kyla har vi så det räcker i detta land.