fredag 20 juli 2007

En "arbetsam" helg

Bild: vår katt Molly
Helgen kommer till största delen bestå av jobb, fre-mån. Känns inte helt främmande faktiskt efter mjukstarten tidigare i veckan. Inspirationen står lite stilla för närvarande. I väntan på- snarare. I väntan på taptsering med andra ord. Har lovat mig själv att snåla med inköpen den kommande tiden. Ska försöka att använda de möbler/prydnadssaker vi har här hemma och dona lite med dem istället. Tapeterna kommer att göra mycket i sig. Ibland måste man stoppa sig själv, ni som känner mig vet hur svårt jag kan ha att INTE köpa! Nä det ska bli mer fokus på vänner och bekanta, trevligt umgänge och god mat. Det är som ni kanske förstått, mer mat i mitt huvud just nu. Det finns en del middagar/fikastunder inplanerade redan nu. Slipar på menyerna för fullt! Jag önskar alla en trevlig helg!<3

4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

vilken söööt kisse :-)

Anonym sa...

Vilken myskisse! Ha en skön helg du med! :)

Nygammalt sa...

Tack så mycket, hade en väldigt trevlig dag med familj och vänner. Och fina presenter fick jag med, jättekul. Kram.

Cornelias Corner sa...

söt misse... har själv fyra stycken tvåveckors...finns inget bättre!