måndag 2 juli 2007

Saris here we come

Nu beger vi oss på en dagsutflykt till Saris gammalt och nytt. Ligger i Billsta utanför Ö-vik. Har pratat löst om det hela dagen, men inte förrän jag fick ett inlägg från nygammalt blev vår resa spikad på allvar. Jag formligen skrek ut att det finna kommoder där. Sedan kom mamma förbi datorn och läste för att därefter be mig kolla upp öppettiderna. Mamma är även ute efter en liten byrå/bord till altanen. Så nu åker vi strax, wish me luck! Sååå spännande. Vilken början på semestern verkligen. S, om du läser detta, jag sviker inte vår egen lilla antikrunda! Men man måste ta tillfället i akt när öppettider och släpvagn tillåter.

1 kommentar:

Nygammalt sa...

Va kul! Hoppas att du hittar någon! Blir spännande att höra. Ska upp dit och kika nästa gång jag är på besök.