torsdag 5 juli 2007

Begränsad framfart


Bild: privat
Idag är det begränsad framfart på bloggen som ni ser på bilden. Jag är återigen hemma hos mina föräldrar efter några helt fantastiska dagar tillsammans med S. Tänk att vi kvinnfolk kan surra så mycket, våra munnar har gått i ett:-) Jag lämnade medvetet min kamera hemma, så jag kan tyvärr inte bjuda på några semesterbilder. Min kamera är så stor och otymplig att man gärna inte packar med den. Synd men sant. Det är nästan så att jag hoppas på lite sämre väder imorgon så pass att jag har samvete att vara inne och dona med inredningen. Får man verkligen önska sämre väder?! Nästa vecka kommer vår nya dator, sedan ska vi koppla router till min dator som stått oanvänd i över ett halvår. Ska bli skönt att slippa planera in bloggstunderna! Allt för husfriden, hehe.

Inga kommentarer: