fredag 29 juni 2007

Nu bär det iväg söderut


Bild: privat
Nu är det äntligen dags för semester på riktigt. Sambon har slutat för dagen och jag har spenderat några timmar på stan. Shoppingnerven var laddad, men jag tog mitt sunda förnuft till fånga och bar tillbaka sakerna jag höll i handen/händerna. Man ska inte slösa bort massa pengar före självaste semestern. Ibland tänker jag, "är det meningen" så finns saken/sakerna kvar vid nästa tillfälle jag besöker butiken;-) Lite ödet över det hela. Iallafall slutade min shopping lyckligt för plånboken, lite saker till katten bara. Om en timme är det vi som sätter oss på bussen. Ska bli spännande att se mammas och pappas husdjur, de har nämligen en liten fågel som byggt bo på deras altan och nu har de små fågelungarna sett dagens ljus. Jag ska vara försiktig jag lovar, får inte skrämma bort mamman! Nu återstår det att önska er alla en underbart trevlig helg, för det ska jag ha! En speciell hälsning till min vän Sarah, vi ses snart! Kommer bli kanonkul nästa vecka! <3

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bra sagt - man ska inte slösa bort pengar före semestern! Men under semestern går det ju förståss bra att lätta på plånboken :D

Nya och gamla ting sa...

Vildängel: O yes, och nu bär det iväg med bilkartan i högsta hugg:-)

Hem och Lycka sa...

Sööööta blommor!

Anonym sa...

Vilken fin bild! Hoppas att ni får en underbar semester!

Anonym sa...

Ha en underbar semester!