tisdag 26 juni 2007

Inget är som väntans tider...


Bilder: privata, tagna med gamla kameran
Om nästan precis 48 timmar får jag semester. Undrar om dessa timmar kommer att gå i snigelfart? Det är mycket som snurrar i huvudet just nu, dels planering för helgen då jag och sambon ska ta oss en välförtjänt weekend till Sundsvall. Vår första anhalt var tänkt att bli Hemsö fästning från Kalla kriget men det visade sig att de öppnar först 7 juli. Resan går därefter vidare till Sundsvall där vi ska bo på hotell, äta gott, shoppa och gå på IKEA. På vägen hem ska vi (detta vet inte sambon om...än!) besöka min favoritloppis. Jag har drömt om en kommod jag såg där som kostade kring 300-400 kr. Köper hellre där än på IKEA faktiskt. Sedan så är förstås tankarna riktade mot den stora makeovern av lägenheten, det kan tänkas att det blir av tidigare än beräknat då det är halvrisigt väder ute. Hoppas hoppas! Nu är det läggdags!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som om det kommer bli en lyckad helg med både Ikea och loppis! Ha det så skönt och njut av ditt sällskap :) /Terese

Maria sa...

Tack för din fina kommentar hos mig..
Vilken underbar vinjettbild du har.

Anonym sa...

hmm, vad är det för loppis då? Lät intressant för oss som snart ska ut på resande fot...eller för mig iaf.

Jennyshemochharmoni sa...

Vad härligt! Ni får ha det så bra!

Hem och Lycka sa...

Vilka snygga bilder, läckert med svartvitt!

Nya och gamla ting sa...

Bagateller: Ja jag hoppas verkligen det! Ska bli riktigt mysigt med en weekend för 2:-)
In my carport: Tack detsamma, kul att du besökte min sida också!
Vildängel: Saltmagasinet heter loppisen och finns vid hamnen i Ö-vik. Det är en gammal sjöbod som rymmer massa loppisprylar.
Jennys hem och harmoni: Tack detsamma!
Mia: Åh tack!:-)