torsdag 28 juni 2007

Frihet - here I come!


Bilder: privata
Nu har jag verkligen semester - på riktigt! Jag har inte insett det förrän nu. De kommande 17 dagarna ska jag försöka spendera precis som jag önskar. Först övernattning hos föräldrarna imorgon, sedan två dagar i Sundsvall på vår romantiska weekend. Därefter åker sambon hem och jag stannar kvar och umgås med mamma och pappa på söndag och måndag. På tisdag är det bröllopsplanering med två kära vänner (varav en av dem ska gifta sig). Vi ska bl.a. beställa blommor och göra en provdukning. På onsdag ska jag och en av mina allra bästa vänner bege oss på loppisturné i Örnsköldsvik med omnejd. Till kvällen blir det tjejfest med knytkalas och vin:-) Sedan ev hemresa för mig på torsdag. Så blir det tomt med inlägg är det jag som har riktig semester, även från internet (går det?). Anledningen till min kanske väl egoistiska planering, är att min sambo fortsätter arbeta medan jag har semester;-) Bjuder på några riktiga sommarbilder tagna ibörjan av juni. Hoppas verkligen att det blir vackert väder snart igen.

5 kommentarer:

Granne med Selma sa...

tack för titten inne hos mig! Sicken söt sisse! Vi har två stycken katter - dom är ju bara för goa! Hoppas du får en skön semester!
Mvh Sussie

Nya och gamla ting sa...

Granne med selma: Tack detsamma! Ja visst är det mysigt med katter.

Nygammalt sa...

Vad är det för loppisturné ni ska ut på? Vart? Kan rekomendera både loppisen vid sjöbodarna i hamnen och saris antik i Billsta, tror jag det heter. Kram.

Anonym sa...

underbart med semester - hoppas den blir riktigt bra med eller utan dator och tillgång till internet. :D

Nya och gamla ting sa...

Nygammalt: Vi ska kika på bl.a. saltmagasinet, billsta, sedan finns det någon i Själevad och Domsjö också. Har du fler tips?:-)
Vildängel: Ja verkligen frihet med semester. Ha det så bra du med.