fredag 8 juni 2007

Bloggtorka


Bilder: Privata
Idag råder verkligen bloggtorka, har ingen inspiration alls! Fick svar från hyresvärden att vi får tapetsera om förutsatt att vi väljer diskreta färger och ingen fondvägg. Där rök min dröm om en blommig fondvägg i sovrummet. Men men, förändring ska det iallafall bli.
I brist på idéer får ni se vilka gardiner som pryder våra fönster. Hissgardinen återfinns i vårt sovrum, den är fin men släpper in onödigt mycket ljus (har den som rullgardin). Den trädmönstrade panelgardinen i vardagsrummet har sällskap av en vit panelgardin med blomrankor på. I köket hänger en kappa med löv i många glada färger. Jag tycker om gardiner och byter ut dem ofta.

2 kommentarer:

Skrymslen och vrår sa...

Ska hyresvärden prata om diskreta färger!?! Tegelrött med svarta kinatecken kallar inte jag diskret. Jag tror förövrigt att det kommer att bli fint trots att du inte får göra någon blommig fondvägg. Kram!

Nya och gamla ting sa...

Hanna: Precis, jag tänkte detsamma. Nästan skrattretande:-)