torsdag 14 juni 2007

Idéer sökes till födelsedagspresent


Bilder: Privata
Min bror fyller 34 år imorgon, men jag har till min stora förtret inte kommit på vad jag ska ge. Vad ger man till en som redan har allt? Med tre barn, en sambo (blivande fru!?) och ett nyrenoverat hus finns det väl inte så mycket mer man behöver? Alltid lika svårt varje år...
Något kort har jag varken tid eller inspiration till att knåpa ihop. Det får bli morgondagens projekt att leta present, det du Sarah!:-)

Idag får ni se bilder på vår katt Molly som även skymtats i något tidigare inlägg.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, det är ju så förbaskat svårt! Gillar han böcker? Någon speciell artist? Slips? Ett snyggt bälte kanske? Näe, jag vet inte...

purple area sa...

Söt katt - inget är så hemtrevligt som en katt!

purple area sa...

Kan du inte sätta ihop en korg med sånt som han gillar i matväg. T ex öl, korvar, delikatesser m m.

Anonym sa...

Kanske en korg med lite frukt, vin och ostar att ta med sig ut och njuta av?

Nya och gamla ting sa...

Artefact: Ja du det är ju det där, jag vet faktiskt inte riktigt vad han har för smak heller;-)
Purple: Precis, att ha katt är sååå mysigt. Hon kommer alltid och möter upp en i hallen:-) Ja det var ju verkligen en bra idé, synd att jag redan hunnit köpa en t-shirt. Blev det efter många om och men:-)
Vildängel: Tack för tipset, fick bli t-shirt istället.

Anonym sa...

Hihi..vilken mysig kisse!.. :)