lördag 23 juni 2007

Bra bildredigeringsprogram sökes...


Bilder: privata
...ja ungefär så skulle dagens kontaktannons lyda:-) Jag är på jakt efter ett bra och billigt bildredigeringsprogram, har just nu Picasa men tycker att det inte har så många funktioner. Då jag gärna skulle vilja kunna lägga till text och ram till bilderna söker jag efter ett bättre program. Har ni några tips tro? Dagen har spenderats ute i solen. Promenad med glass i handen med en vän, målning av pallar, soldyrkande i solstol, cykeltur inklusive utflykt till en fin holme med en annan vän. Jag är med andra ord nöjd med vad dagen har erbjudit. Morgondagen kommer att gå i naturens tecken, långpromenad med sambon väntar. Sedan ska pallarna få ett andra lager med färg. Ha en fin fortsättning på helgen.

2 kommentarer:

Camillas nya hem sa...

Hej!

Jag använder mig av Photoshop, en gammal version, 2.0 tror jag att det är. Det tar ett tag att lära sig (iaf för mig som är tekniskt obegåvad) men blir relativt bra och jag känner verkligen att man kan utvecklas med PS. Jag ska faktiskt ge mig på den nya versionen under sommaren. Lycka till!

Nya och gamla ting sa...

Camilla: Vad kul att du kom med ett tips! Ja jag har förstått att det inte är helt enkelt, men det behövs väl utmaningar ibland också.