måndag 18 juni 2007

Fynden har hittat sin plats



Bilder: privata
Väl hemma är det alltid roligt att placera ut alla saker man köpt/fått. Korgen i hönsnät fick bli en toalettpappersförvaring som får stå på golvet bredvid tvättkorgen. Den gamla spiklådan får tillsvidare stå på köksbordet och fungera som förvaring till glasburkarna jag handlade på loppis. Allt blir en nödlösning då jag vet att den "rätta inspirationen" kommer efter the exreme home makeover, extreme och extreme kan ju diskuteras men;-)
Kryddorna får också vara med på ett hörn, för de får symbolisera matlagning vilket är något som måste förbättras under sommaren. Har ingen som helst fantasi när det kommer till matlagning, men med lite kryddor så kanske den kommer:-) Fotostativet som jag köpte i fredags ligger i garderoben och väntar på bättre tider, eller snarare efter att kort ska framkallas. Den som vet hur lång tid det kan ta för mig att framkalla, tycker nog synd om fotostativet (eller hur Sarah!?)
Ha en fin dag alla, ska strax bege mig till jobbet. Lär vara sommakaos...gaaaah!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe! Jo, nog lider jag med fotostativet alltid! :-) Men jag vet också att när det handlar om en inredningsdetalj så brukar det inte sitta hårt inne för dig att få klart det hela....mer synd är det nog om ditt fotoalbum! ;-) Nu ska jag sätta igång med baket! Kram.

Anonym sa...

Det var jag som lämnade kommentaren ovan...;-)