torsdag 7 juni 2007

Nya tapeter


Bilder: Privata
Som ni säkert har anat så är jag missnöjd med våra tapeter. Vi har inte alltför diskreta färger på väggarna.
* röd/rost i hallen med kinatecken på
* mellanblått i sovrummet
* gul/orange i köket
* grått i vardagsrummet (det är jag iofs rätt nöjd med)
* vitt i badrummet (ok)
Så till saken, vet med säkerhet att jag ska få stanna på mitt jobb ett år till. Detta betyder att jag även vill satsa på vårt hem på riktigt! Så inom en snar framtid (önskvärt) kommer mina snälla föräldrar och hjälper till med detta. Ni kanske inte riktigt förstår vilken lättnad det är för mig. Föreställ er att mötas av en mörk hall med kinatecken på varje gång ni kommer hem. Inte ett dugg upplyftande kan jag tala om. Ska så småningom visa er lite förebilder. Detta måste nästan firas, får bli en glass på stan;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grått och vitt går ju att leva med - men de andra tapeterna förstår jag verkligen att du vill bli av med....

Nya och gamla ting sa...

Vildängel: O yes, väldigt peppad att byta nu. Kanske blir tapetjakt i helgen samt lite smörande för färldrarna;-)

jennyk sa...

Vackra bilder!