måndag 18 juni 2007

Sovrummet



Bilder: Privata
Dessa bilder på sovrummet är tagna för någon vecka sedan. Anledningen till att ni bara får se åt ena hållet är pga att det står ett skrivbord med en massa skräp på andra sidan (allt som inte finner någon förvaring hamnar där tills vidare). Där finns även min dator som för tillfället saknar internetuppkoppling. Tavlorna har jag gjort själv, består av papper och några klisterlappar som formar orden "sova" och "sleep". Det är IKEAs "clips eller vad den heter med plats för tre/fyra kort. Vägghyllan har jag tillverkat själv för x antal år sedan. Nu kanske ni får lättare att tipsa om sängborden och tapeterna. Allt är som sagt mycket temporärt just nu.

Drömvision:
* Sätta upp de gamla örngotten (som jag köpte på loppis för ett tag sedan) på sänggaveln och ordna nya kuddar till sängen.
* Sätta upp något skåp eller så på väggen för att få mer plats för förvaring.
* Ordna roligare blickfång i fönstret.
* Köpa sängbord som får stå på vardera sida sängen förstås. Helst vita.
* Köpa nytt skrivbord i gammaldags stil att ställa min dator på.

Ni får ursäkta att bilderna blir kapade, bildprogrammet gör inte alltid rättvisa:-) Får se till att skaffa photoshop eller något i framtiden;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad trevligt!! Alltid lika kul att få en smygtitt in hos folk :)

Anonym sa...

ett sovrum precis i mina färger :D

Nya och gamla ting sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Skrymslen och vrår sa...

Det går att kapa bilderna i picasa också. Kan visa nån dag. Kram!