fredag 22 juni 2007

Förberedelser inför...

MIDSOMMAR! Idag är det vackert väder ute ch jag är alldeles salig! Till att börja med ska jag åka till ett köpcenter och kika på lite kläder, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ikväll:-( Sedan ska jag handla massa godsaker som ska förtäras. Jag kanska "snor ihop" den italienska tårtan om andan faller på. Sedan ska allt tid avnjutas utomhus iförd bikini:-) Har sovit i över 11-12 timmar inatt så är verkligen utvilad för en gångs skull. Känns skönt när man ska orka med en rolig utekväll! Vi ska fira midsommar med ett par vänner. Vad ska ni göra?
TREVLIG MIDSOMMAR!
Bild: Privat

1 kommentar:

tinginneoute sa...

Hej igen!Tack för dina kommentarer. :) Huset är nästan lika fint som polvyn...fortsättning följer. Kommer att lägg ut bilder när vi har fått flytta in. Ang Croatiuen, så rekomenderar jag verkligen dig att resa dit. Du kommer int att bli besviken det lvar jag. Ha en trevlig midsommar. Här hos mig regnar det. Kram Marie