fredag 1 juni 2007

Ett kort till lilla pyret




Bilder: Privat a
Jag blev faster till en liten tjej i måndags. Det efterlängtade barnet visade sig vara en liten C. Jag brukar ofta (om tid och inspiration tillåter) försöka åstadkomma ett litet kort till speciella tillfällen. Idag satt jag i solen och tillverkade detta kort. Hon ska också få ett litet klädset. Jag klämde och kände på mest varenda klädesplagg i affärerna, det ska ju vara bekvämt för lillan också:-) Gamla nallen fick agera skyltdocka!

6 kommentarer:

Milly sa...

vilket underbart kort, jättefint!
Alltid lika kul att få hemmagjorda kort! Trevlig helg:)

Anonym sa...

Åh, vad fint kort! Lillan kommer att bli kanonfin i de kläderna :)

Nya och gamla ting sa...

Cilla: Å tack så mycket, det värmde! Art[e]fact: Ja jag hoppas verkligen att kläderna kommer att passa, men köpte några strl större så hon har något att växa i;-)

Anonym sa...

Du är duktigt på att pyssla. I morgon blir det loppistur!

Nya och gamla ting sa...

Hanna: Jajamensan, loppis it is. Jag är riktigt taggad! Sedan fint väder på det! Kan inte bli mycket bättre;-)

Anonym sa...

Du är allt en liten smyg-scrappare ändå! Erkänn!;-) Jättefint kort!! Det kommer att gillas av både Pyret och mamma P..;-)