onsdag 13 juni 2007

Dagsverket kallar;-)


Bild: Privat
Det regnar ute och jag känner mig smått förkyld. Sådana här dagar vill jag vara hemma och blogga, kika i butiker, låta mig inspireras för framtida projekt. Men sanningen kommer ikapp, jag MÅSTE bege mig till jobbet. Två arbetspass kvar sedan åker jag hem till mor & far. Där väntar fördelsedagar i dagarna två (brorsans och min), fika med en av mina närmaste vänner, loppis och sist men absolut INTE minst ska jag få se brorsdottern för första gången!
Ha en fin dag alla där ute!

4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vad spännande att få se den nya familjemedlemmen..

Grattis i förskott!!

Anonym sa...

Oj du har mycket spännande att se fram emot :)

Anonym sa...

Hello! Får man hänga med loppiset på fredag el? ;-) Ska bli riktigt trevligt att träffas. Hör av dig när du vet vilken tid det blir. Kram! (du förresten, jag är klar med svärfars present nu! blev två akvareller istället för en t.o.m.!)

Nya och gamla ting sa...

Mia: Ja det ska bli mycket spännande!
En ny familjemedlem att lära känna, synd att jag bor en bit bort.
Vildängel: O ja, mycket roligt att se fram emot, imorgon kl 16 är det jag som tar helg!:-)
Sarah: Jo klart att du får det! Jag hör av mig, I promise! Men se där... inspirationen kom och det blev två, kul!