onsdag 2 januari 2008

Gott Nytt År!

Jag hade som ambition att göra ett fint collage i Photoshop, men efter några misslyckanden och höga suckar (från mig såklart) gav jag upp. Varför är det så svårt? Inledde några tappra försök genom att följa instruktioner på internet. Visst lyckades jag med en del övningar, måste ändå påpekas. Men jag skulle behöva en personlig coach och medmänniska med stort tålamod för att detta ska fungera. Sedan finns det inte så stora möjligheter att lägga ut bilder heller, min kameraladdare är nämligen kvar hos mor och far.

Nyåret har börjat mycket bra och jag hoppas att 2008 kommer att bli ett bra år. Temat är i allafall - händelsernas år, så det känns som att det kan bli hur bra som helst:-) Har ni några nyårslöften eller dyligt för det kommande året?
Nu ska jag snart strosa iväg till jobbet, detta efter elva dagars semester.

Inga kommentarer: