måndag 21 januari 2008

Med doft av nöt

Lyxig bodylotion att använda istället för parfym.
Fjolårets inköp, små värmeljus formade till orkidéer. Min favoritblomma.
Min nyinköpta bodylotion med doft av brasiliansk nöt.
Bilder: privata
Det blev en blixtvisit hos polisen. Där ordnade jag ett nytt pass. Jag såg ut som en riktig brottsling på första bilden de tog. Så några klick senare med kameran gokände jag. Men inte är det så att bilden gör en rättvisa, "en neutral min" ska det vara, men en sådan är inte alltid så charmig. Men jag kommer iallafall utomlands med hjälp av passet, vilket är huvudsaken!:-) Framöver najkas nämligen en weekendresa till en av europas storstäder. Vilken det blir är ännu inte bestämt.
Förutom att ordna ett pass, har jag även gått lite på stadens gator och torg. Min arbetskollega doftade så gott igår och jag frågade vilken parfym hon använder. Det visade sig vara bodybutter från the Body Shop. Så jag gjorde ett besök där och införskaffade en likadan. Det bör påpekas att denna kollega snart ska sluta, så vi kommer inte att springa runt och dofta likadant på jobbet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, jag gillar nöt och chokladdoftande krämer!

Nya och gamla ting sa...

Fru A: Jamen gå dit och sniffa litegrann du med:-)