söndag 13 januari 2008

Strul med publiceringen

Försöker publicera ett inlägg men det står att det är fel på HTML-koden. Ska försöka på nytt senare. Ihelgen har inspirationen vaknat till liv igen, jag har vandrat runt i inredningsbutiker och en positiv känsla uppstod i kroppen när jag såg en del vårnyheter. Tänk att vi går mot ljusare tider! Nu återstår några dagars arbete, men sedan ska jag försöka dela med mig av lite bilder från lägenheten. Ni har inte sett mitt kök ännu, så när ljuset tillåter ska jag ta några bilder på det.

Hoppas att ni får en trevlig söndag. Själv ska jag bege mig till jobbet efter tre dagars ledighet.
Ha det!

1 kommentar:

Hem och Harmoni Marie sa...

Åh, jag hoppas du fortsätter blogga! Tycker du har en fin blogg osm jag gärna besöker!
Hoppas helgen varit bra och du fått ännu mer inspiration! Kram Marie