tisdag 22 januari 2008

Kroppen tar form - i form eller ur form?

Bilder: privata
Visst är det lite konstigt, bara för att jag börjat träna inbillar jag mig att det är helt okej med lite godsaker då och då. Detta är förstås ingen ny tanke, men den har passerat min hjärna flera gånger trots att jag bara besökt gymet tre gånger sedan kortet inhandlades. Under en vecka har jag ätit tre biskvier från kvarterets bageri. Men idag ska jag träna igen så det dåliga samvetet ska få sig en känga! Igår åt vi alltså dessa två bakelser. Årets första semla, men inte för mig. Jag väntar snällt till fettisdagen. Det är nog det enda bakverket som får vänta till dess om jag känner mig själv rätt. Men jag vet att det finns människor som sitter i samma båt, eller hur Umeå-S? Men du tränar desto mer, så du behöver inte ha dåligt samvete. Ja ni ser, tillbaka till ruta ett. Vem äger problemet:-)

Inga kommentarer: