fredag 4 januari 2008

Det lilla träningskortet...

I dag kära läsare, är det en STOR dag i mitt liv. Ni som inte känner mig kan nog inte föreställa er allvaret i det hela:-) Jag ska nämligen införskaffa ett träningskort! Att ett så litet kort kan framkalla så mycket ångest är förvånansvärt. Helt otroligt! Jag som inte ens köpt en yogamatta än att ha till min pilatesboll jag köpte i höstas. Dålig karaktär jag vet. Men nu när jag äntligen tagit mitt ödesdigra beslut, kan jag för allt i världen inte hitta ett gym som känns helt okej. Vad är alla gym på stan vs Iksu? Det finns så få pass per dag/vecka i jämförelse med det "stora träningsparadiset". Vi får helt enkelt se vad som händer under dagen. Steg 1 är åtminstone att köpa träningsskor, steg 2 yogamatta (för hemmabruk) och steg 3 köpa träningskort. Så det kan alltså hända att jag inte ens hinner till steg 3 i dag;-)
Till er som har stenkoll på Umeås utbud redan, kom gärna med förslag till bra gruppträningsmöjlighter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag funderade på det där med träningskort igår och kollade priser osv - det jag vill göra är spinning, och jag vägrar att köpa ett guldkort på Iksu för ca 5000 kr för att spinna två gånger i veckan. Finns det verkligen inget ställe med enskilda aktiviteter som man kan boka in sig på och betala för?

Anonym sa...

Du vet vart jag tycker att du ska träna ;) Nu är jag hemma.
Kram S