fredag 28 december 2007

Photoshop-djungeln

Bild: privat
Håller för fullt på att lära mig Photoshop. Kan inte förstå att det ska vara så svårt! Men jag ger mig inte. Finns förstås manualer på nätet, kanske får svälja min stolthet och spendera några minuter (läs timmar) på att läsa dem. Jag tillhör kategorin - vill kunna allt på en gång! Nu är jag tillbaka i lägenheten vilket känns bra. Skönt att vara hemma de resterande dagarna av ledigheten, annars är man sällan långledig på hemmaplan. Kan vara skönt det med. Hoppas att ni har haft det bra under juldagarna. Själv har jag haft det jättetrevligt hemma med familjen. Vi hade till och med en vit jul. Snöade en del också:-)
I dag ska jag kika lite på stan, är ute efter en ny parfym. Så om ni har något tips på en mild doft så är ni välkomna att meddela mig.

2 kommentarer:

Lallis sa...

Ja, det är inte helt lätt med Photo shop. Det tar ett tag, men sedan när du har grepp på det så ska du se att det går som på räls:)
Ha en fin helg!
(gillar fotot som du har på ljuset. Riktigt harmoniskt)
Kram Lallis

Anonym sa...

Men om du nu skulle vilja ha några tips är www. moderskeppet.se ett bra ställe att kika in på. :)