tisdag 11 december 2007

Ny adress

Nu befinner jag mig i vindslägenhet i centrala stan. Med betoning på vind, då fönstrena sitter högt upp. Ska investera i en högre trappstegspall idag är det tänkt. Så att både jag och andra kan se ut. Även en hjälp för Molly att komma sig till fönstret för att titta ut. Igår gick då flyttlasset kl 09, sex timmar senare var allt på plats. Vid 21-tiden var det mesta på plats, förutom en och annan tavla och inredningspryl som inte riktigt hunnit känna efter var de vill vara. Idag ska jag måla om hallen, den är nu limegrön som jag tidigare berättat. Ska även kika lite på handtagsknoppar till köksskåpen och garderoberna för att förbättra helhetsintrycket. Ni får se bilder så snart jag kommit på var batteriladdaren befinner sig:-)
Ha det gott. Nu börjar det roliga jobbet. Tur att jag är ledig fram till torsdag kl 14, hehe.

Inga kommentarer: