tisdag 4 december 2007

Kontrakt

Så var kontrakten underskriva inför flytten. Kan inte riktigt förstå att jag om en vecka är en riktig stadsbo! Denna vecka innehåller 6 arbetsdagar av 7 möjliga dagar. Så det blir inte mycket tid över till varken packning eller annat. Jag har inte ens tillgång till batteriladdaren till kameran, eftersom den ligger nerpackad i flyttlåda X (därav ingen bild). Fick precis veta av hyresvärden att den nya lägenheten blev omtapetserad -03, dvs den limegröna målade väven i hallen kommer nog inte att åtgärdas. Men med lite finurlighet kan jag nog ordna det till det bättre. Kanske ett tyg på väggen? Ja, den som lever får se helt enkelt. Hur går det för er med julklappsinköpen? Själv är jag uppe i fyra köpta klappar. Jag längtar så enormt efter mammas tunnbröd och hällakakor, för att inte tala om revbensspjällen, ooolala...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har valt att lämna blogg.se - men återfinns numera på en egen hemsida istället. Välkommen in! (Mediabrus = fd Vildängel)