lördag 1 december 2007

Gino

Bilder: privata
Idag har jag gjort bort de viktigaste sakerna inför flytten:
- Putsat fönster (6 st)
- Rengjort avlopp (tråkig men ändå en nödvändig syssla)
- Rengjort i och bakom badkaret
- Rengjort i ugnen samt runt spisplattor och bakom spisen
- Frostat frysen
- Sorterat bort massa papper som ska behållas/slängas
- Torkat skåp
- Lagat ugnspannkaka för att stilla en kurrande mage

Så vad säger ni, visst är jag värd att äta Gino? Finns för närvarande i en ugn nära mig:-9

Jag har sådan där knottrig hud på händerna. Ni minns sådan man hade som barn efter flera timmar i badet:-)

Det slog mig pecis att jag har en ny inredningstidning som jag endast läst hälften av. Sekunder blir till minuter, minuter till timmar, timmar till dagar. Visst borde man ha tid? Allt som oftast ser jag fram emot att läsa nya inredningstidningar när jag blir ledig, men likt förbaskat läser jag dem precis innan arbetet drar igång igen. Men jag har inte samma behov av att läsa dessa tidningar när jag har hela bloggvärlden att klicka runt i. Är det likadant för er?

1 kommentar:

Skrymslen och vrår sa...

Oj va du har jobbat på. Det du har utfört på en dag tog mig en vecka att göra. Bra jobbat!