lördag 3 november 2007

JAAA - ett glädrerop!!!

Bild: privat
Lägenheten kommer att bli min! Fick det bekräftat sent igår. De var glada över att jag ville byta och vice versa. Vad tur jag har haft! Nappade på annonsen av en slump och tänkte vad har jag att förlora. Trodde inte att mitt bostadsområde skulle vara attraktivt i deras ögon, men tji fick jag. Nu ska vi snart börja planera och fixa med papper och sånt.
Vad skådar mitt norra öga om inte ett vitt snötäckte på marken? Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Är inte speciellt förtjust i vintern om jag ska vara ärlig. Tänka sig att vi redan är inne i månad elva av tolv. Detta år har gått i en hejdundrande fart.
Just nu känns det som att hela staden sover efter gårdagens trevligheter. Snart är det jag som smaskar i mig oxfilé tillsammans med trevligt sällskap:-) Det ni!

Ha en jättefin lördag. Nu går jag till jobbet.

8 kommentarer:

Anna sa...

Grattis till lägenheten! vi vaknade också till ett vitt täcke idag! Härligt med första snön, men det får inte vara så här slaskigt länge.

Ha en god fortsättning på helgen.

Anonym sa...

Grattis till lägenheten! Jag har följt dina funderingar och ska fortsätta med detta när du inreder det nya stället! Nappade förresten på tipset om Milda och Hus&Hem efter att ha läst din blogg. :-)

Anonym sa...

Grattis till lägenheten - och även här är det snö idag och det vräker ner mer och mer...

Skrymslen och vrår sa...

Det är bara att gratulera. När blir det inflyttning?

Nya och gamla ting sa...

Anna: Tackar! Det var så vackert med snön imorse, mindre kul att spatsera hem i blöta skor:-)
Lina: Men tackar! Japp, det ska bli otroligt kul med ett nytt STORT inredningsprojekt. Kan behövas en makeover där om jag ska få det som jag vill ha det!
Vildängel: Tack tack. Ja jag tror att vi bor i samma stad om jag inte minns fel. Nu är det slask!
Hanna: Tack tack! Vet inte, vi ska planera imorgon. Men troligen dec.

"M" sa...

Grattis till lägenheten, vad kul.

Anonym sa...

Är du säker på att du vill ha kvar de där limegröna tapeterna, som du sa tidigare?

Hem & Harmoni Marie sa...

Grattis till nya lägenheten! Kul att du är så nöjd!

Ha en skön vecka, kram från Marie