fredag 9 november 2007

Lugn fredagskväll

Bild: privat
Ändrade planer. Jag stannar hemma i kväll och åker till hembygden först imorgon. Anledningen är ikealeveransen! Denna arbetsvecka (en dags utbildning och tre dagars arbete) har varit jobbigare än på väldigt länge. Det kändes därför otroligt skönt att kasta in handduken och lämna över till mina kollegor:-)
Nu är fredagskänslan här, ljusen brinner här och var i lägenheten. Först ska det monteras säng, vilket betyder att jag ska placera bäddmadrassen på sängen. Otroligt komplicerat må ni tro! Sedan väntar en dvd-film och grönsaker med tillhörande dip. Här har ingen snö kommit än, bara regn och åter regn. Men jag ska inte klaga, vintern är som jag tidigare sagt inte min årstid. Visar er en vinterbild från förra året.
Jag hoppas på att posta fler inlägg till veckan. Ska börja planera lite inför de stundande julkorten och flytten såklart. Jag har knappt lyft kameran på senaste, men det måste det bli ändring på.

Inga kommentarer: