onsdag 21 november 2007

Förberedelser

Innan den 10 december kommer bloggen sakna en hel del inredningsinlägg. Anledningen är förstås den kommande flytten. Allt här hemma håller på att förfalla. Vem är sugen på att inreda när sakerna längtar efter att bli nerpackade inom kort? Nä just det, så ha tålamod med mig. Jag kommer åter med nya tag efter flytten. Så till dess blir det nog inga hemma-hos-bilder. Men det kommer nog att publiceras ett och annat inlägg när andan faller på. Passar på att tipsa om en av mina favoritbloggare, kvinnan bakom Blomsterverkstad. Hon är en så otroligt kreativ människa! Jag blir fylld av idéer varje gång jag gör ett besök på sidan.

Ha en jättebra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Tänkte höra om vi skulle hitta på npgot på sönkväll? A kanske också har lust att hitta på något. Medicinarspexet går ju nu...:) Vi kan väl höras. /S

Tingeltangel sa...

Lycka till med din flytt.