söndag 18 november 2007

Julkort del 1

Bilder: privata
Visst är det skönt att vakna upp till en dag utan måsten. Ja förutom en tvättid då. Inspirationen höll i sig en timme och två julkort blev resultatet. Skärpan är dålig då det är mörkt ute och endast lampbelysning. Inspirationen till skidskomotivet fann jag hos Vita Ranunkler där hon visade bilder från butiken Lustfyllt. Jag funderar över hur jag ska hinna med alla resterande julkort, för det är många jag ska skicka till i år. Måste komma på en mall att utgå i från. I vanliga fall brukar jag göra olika kort till alla. Som ni ser hade jag moraliskt stöd av Molly. Hon älskar att ligga och lura. Finns en hel del saker att leka med dessutom:-)

3 kommentarer:

Nygammalt sa...

Hej! Jag såg också den fina skridskon där, dina blir ju jättefina.

Vad tråkigt det som hände tidigare med tapeterna, hoppas att allt löser sig för dig.

Sov så gott!

Skrymslen och vrår sa...

Åh va mysiga kort. Jag ska försöka ordna en julkortskväll framöver. Ganska snart tror jag, för jag är riktigt sugen på att sätta igång att klippa och klistra. Massa kramar!

Anonym sa...

Vilka tjusiga julkort - jag har oxå köpt hem brunt papper att pyssla med :D