fredag 2 november 2007

Oxfilébuffé, lägenhetsbyte och Tradera

Bild: privat
Nu återstår 8 timmars arbetsdag till, innan jag också får känna på ordet - helg! Efter jobbet imorgon ser jag framemot att äta oxfilébuffé på Norrlandsoperan. Den sägs vara utsökt. Känns lite lyxigt dessutom:-)
Jag inväntar fortfarande besked om ev lägenhetsbyte. Bilden föreställer toalettdörren till vilket som kan vara mitt blivande hem. Visst är den charmig? Bilden är inte tagen i världens bästa vinkel, men ni ser i allafall en del av den.
Budade för första gången på Tradera tidigare i veckan. Hittade ett jättefint skrivbord men det blev på tok för högt pris så jag drog mig ur. Men det är ett mycket fint skrivbord som får en lycklig ägare, dock inte mig.
Ikväll njuter jag av se tv och film i sällskap av herr sourcream- and cheesechips och fru vindruva.
TREVLIG HALLOWEEN!

1 kommentar:

Hem och Lycka sa...

Vackert skrivbord, synd att det blev för dyrt bara.. Håller tummarna för lägenheten! kram