måndag 20 augusti 2007

Vips så försvann alla bloggar...

Jag har en hel del bloggar som jag följer dagligdags. En av våra datorer pajade igår så jag fick ta tillbaka min egen dator. Under detta år utan den har jag förstås sparat en hel massa bloggar under favoriter. Men nu i och med att datorn ej fungerar kan jag inte överföra favoriterna till denna. Så det kommer ta ett tag innan jag återförenas med ERA bloggar... sorg var ordet:-(
Men om ni är snälla och lämnar en kommentar så går det ju genast mycket fortare i jakten på bloggarna;-)

5 kommentarer:

Nygammalt sa...

Datatrassel är så himla trist! Hade många bloggar jag följde upp hos föräldrarna men de har liksom inte alla följt med ner så att säga. Kul med det fina överkastet, vad är det för affär? Vet ju var Country by mail kommer ifrån...
Trevlig kväll!

Nya och gamla ting sa...

Nygammalt: Ja det är lite synd, men nu har jag ändå hittat tillbaka till många av er. Affären heter himlen runt hörnet. Mycket angenäm butik och trevlig personal!:-)

Skatan sa...

Hoppla! Det var INTE roligt... : ) Hoppas det ordnar sig snart! Kram.

Anonym sa...

Tack för igår! Det var MKT trevligt tycker jag...:) Och särskilt roligt var det att fynda på loppis! Är så nöjd med mina fynd...flaskan passade ypperligt till sockerlådan och sedan fick jag två mässingljusstakar av mor som matchar bra ihop med träbrickan jag köpte på Himlen runt hörnet. Kulkul! Idag har jag varit hos mormor och hjälpt henne städa huset inför det stundade 80-årskalaset. Ikväll väntas middag på restaurang med C, D och E (om du nu kan gissa vilka d kan vara..;-) Ha det bra vännen min! P.s Dina fynd är i tryggt förvar. Hoppas jag kan ta upp dem till dig, isf blir det nog nästa fredag, på eftermiddagen. Är du ledig då? D.S

Nya och gamla ting sa...

Skrotmaja: Hoppla hoppla pollen;-) Nä, trist värre, men nu har jag samlat ihop en skara igen, däribland finns DIN blogg!:-)
Sarah: Ja loppis is life, "shop until you drop" är ledorden! Ah nice med middag, själv har jag ätit ute med 4 "väninnor": A, J, V och H, mycket trevligt! Visade presenten jag fick av dig, mkt tänkvärda ord! TACK. Vad roligt att du fick ljusstakar att ha på brädan, kommer att bli kanon. Ja jag är ledig både denna fredag och den nästkommande. Håller tummarna för att utrymmet ska räcka;-) KRAMEN