onsdag 8 augusti 2007

Smygtitt



Bilder: privata
Medan jag arbetar mest hela dagarna (känns det som) lyser flitighetens lampa här hemma. Mamma och pappa har redan tapetserat köket, hallen och 1/4 av sovrummet. Bra jobbat! Det blir en sådan otrolig skillnad. Jag förstår verkligen inte hur jag kunde stå ut i hela två år med dessa gälla färger, ett I-landsproblem!;-) Jag har inte kunnat börja "piffa" än då det är saker överallt och tapeterna torkar för fullt. Ska bli ett sant nöje att dekorera överallt. Tillverkade två hjärtan att hänga i köksfönstret. Fler bilder kommer så småningom.

Bilderna är klickbara. Det är lättare att se tapetmönsret på så vis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Piffet är ju det roligaste så jag förstår att du längtar till dess. :D

Cornelias Corner sa...

Hej! Jag är tillbaka i bloggvärlden, fast med skyddad blogg. VIll du fortfarande titta in, maila qqornelia@hotmail.com, skriv ditt bloggnamn också. Kram!