måndag 6 augusti 2007

Det närmar sig...

Idag är jag ledig och till min STORA glädje skiner solen. Dagen innehåller en hel del måsten dock, tvätta, klippa mig (iofs kul), städa undan inför tapetseringen osv. Imorgon kommer mamma & pappa och äntligen är det dags att piffa till här hemma. Ska bege mig ut på spaning efter en del "lull-lull" (som Simon och Thomas säger i deras inredningsprogram). Skulle vilja inhandla:

* en tavellist till sovrummet, att ha ovanför datorbänken
* ett nytt tyg till stolarna
* en ny rullgardin till sovrummet, den vi har måste man rulla upp och knyta, vilket jag är less på
* klistermärken att fästa korten med, ska sätta fast dem i fönstret jag hittade hos farmor
* en present till sambon, vi firar 3 år på onsdag!<3

Ha en härlig dag i solen! Vi ses inom kort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

en sån där inhandlingslista har jag med :D Men jag tar mig aldrig för med att göra något för att korta av den - snarare tvärtom. *s*

Nygammalt sa...

Det ska bli spännande och se din förvandling. Lycka till! kram.