söndag 28 oktober 2007

Väntar med spänning...

... på att få se bilder på den lägenhet som jag eventuellt ska byta till mig. Jag bor så stort nu, 62,5 kvm är mer än jag behöver som ensamboende. Så nu har jag nappat på ett erbjudande att byta min lägenget mot en etta centralt. En etta med kokvrå på 36 kvm. Har ännu inte fått se bilderna som sagt. Känner mig som ett barn på julafton. Idag ska jag troligen få se bilderna, så håll tummarna för mig nu! Tänk att få inreda ett helt nytt hem! Tankarna har för längesedan passerat drömmarnas horisont:-) Drömma ska man. Jag vet att det finns en lägenhet som väntar på mig, frågan är bara när, var och hur. Men det visar sig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är alltid lika spännande med flyttar och tankar kring det. :)

Anonym sa...

Ensam inneboende? Men...vems lägehet är det då, om du är den enda inneboende i den? Molly, måhända? :p

Nya och gamla ting sa...

Vildängel: Ja, underbart kul!
P: Ursäktar reportern, men jag skrev lite tokigt. Mänskligt att fela;-)

Anonym sa...

Hello babe!

Men inte kan du väl ska flytta nu??? Nu när dina parenteser har kämpat så med tapeterna och allt?? Du har ju så fint! Men men, jag förstår att det känns stort när man bor själv.
Det såg ut som att ni hade en mysig brunch! Ledsen att jag ringde och störde med mina materiella bekymmer...men nu är det iaf klart och hänger i min garderob! (bekymret alltså ;)) Min mor är i chock - jag som alltid är så velig av mig, att jag bara lyckades fatta ett sådant beslut, helt själv och på så kort tid! :) Impregnerande va? ;)

Ha det fint vännen min. Kraaaaaaaam