måndag 1 oktober 2007

Användbara recept

Alla de sex kylskåpsmagneterna. Bakgrunden är ett papper som så småningom ska bli ett dopkort.
Bilder: privata
Jag har börjat få små hintar om att sidan inte varit uppdaterad på ett tag:-) Tiden har funnits, men ingen inspiration att ha något att blogga om. Men så fick jag en jättefin present igår som jag bara måste visa er. Bakgrunden till den kan jag sammanfatta - jag gjorde en av mina top 10 värsta maträtter ever tidigare i veckan - Pasta Carbonara. Alldeles för många ägg kan väl få tala för sig självt! I alla fall, den jag fick presenten av hade varit på besök i självaste huvudstaden och fick syn på dessa kylskåpsmagneter. Jag kan förstå att detta är/var en hint till min matlagningskonst, men trots det blev jag ändå mycket överraskad och glad!:-D De är så fina med dess enkla layout och dessutom mycket användbara. Ni kan kanske ana vad jag måste ta igen för att visa mina riktiga matlagningstakter. Tack så mycket för presenten!
Det översta fotot har inte den bästa kvalitén, ska byta ut det när tid finns.

Inga kommentarer: